Italijanski "Fijat" će ove godine potpuno rekonstruisati pogone nekadašnje "Zastavine" fabrike automobila. Kragujevačku fabriku "Fijat automobili Srbija" italijanska kompanija planira da izgradi kao najmoderniju u Evropi. U toku je rekonstrukcija 400.000 kvadrata krovova i 100.000 kvadrata podova, a biće zamenjene i sve instalacije u pogonima kako bi mogle da prime najsavremeniju tehnologiju. Iz fabričkog kruga očišćen je kompletan otpad i opasne materije. Počelo je da radi postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda. Predstoji dopremanje i instalisanje opreme, pa će proizvodnja novog modela B klase krenuti naredne godine. Italijanski proizvođač automobila "Fijat" zvanično je, uplatom 98 miliona evra, krajem decembra prošle godine, preuzeo kragujevačku "Zastavu". Reč je o osnivačkom ulogu u zajedničko preduzeće sa Vladom Srbije, u kojem "Fijat" ima 67, a Srbija 33 odsto kapitala.
Kragujevačku fabriku "Fijat automobili Srbija", italijanska kompanija planira da u potpunosti renovira i modernizuje.
U toku rekonstrukcija krovova i podova, a biće zamenjene i sve instalacije u pogonima.
Italijanski "Fijat" će ove godine potpuno rekonstruisati pogone nekadašnje "Zastavine" fabrike automobila. Kragujevačku fabriku "Fijat automobili Srbija" italijanska kompanija planira da izgradi kao najmoderniju u Evropi.
U toku je rekonstrukcija 400.000 kvadrata krovova i 100.000 kvadrata podova, a biće zamenjene i sve instalacije u pogonima kako bi mogle da prime najsavrenmeniju tehnologiju.
Iz fabričkog kruga očišćen je kompletan otpad i opasne materije. Počelo je da radi postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda.
Predstoji dopremanje i instalisanje opreme, pa će proizvodnja novog modela B klase krenuti naredne godine.
Ekipa RTS-a među prvima je ušla u kragujevačku fabriku "Fijat automobili Srbija".
Italijanski proizvođač automobila "Fijat" zvanično je, uplatom 98 miliona evra, krajem decembra prošle godine, preuzeo kragujevačku "Zastavu". Reč je o osnivačkom ulogu u zajedničko preduzeće sa Vladom Srbije, u kojem "Fijat" ima 67, a Srbija 33 odsto kapitala.